Varumärkesstrategi

Var börjar du och hur fortsätter du? Och framför allt; vart ska du? Vi bygger ett varumärke dina kunder gillar!

Det tycker vi också. Idag tar man för givet att alla företag finns på nätet och tålamodet är kort om den inte fungerar som förväntat. Man har ca 3 sekunder på sig att leda besökaren rätt och presentera vad de vill ha. Lyckas man inte med det är risken stor att de söker sig vidare. 

Vad kostar det?

Ja, vad kostar en bostad? Vad kostar en bil? Hur långt är ett snöre? Tillsammans tar vi reda på hur du blir nöjd med din webbsida och vad det kommer kosta.

Till exempel är det viktigt att ha ett primärt mål med hemsidan. Ska den generera köp eller skapa ett intresse? Ska den informera eller inspirera? Ska den kopplas samman med affärssystem?

Till att börja med kan vi berätta om tre nivåer där vi brukar hamna.

50 – 100 000

För dig som ”bara vill finnas på nätet.”

  • WordPressmall
  • Ett par olika innehållsmoduler

100 – 300 000

För dig som vill att hemsidan ska spegla ditt företags ambitioner.

  • WordPressmall
  • Ett par olika innehållsmoduler

300 och uppåt

För dig som vill att hemsidan ska vara en viktig del i din affärsverksamhet och ge dina kunder vad de söker.

  • Förstudie
  • Unik UX/UI design
  • Sitemap
  • Prototyper
  • Flera olika innehållsmoduler
  • Avancerade kopplingar till affärssystem etc.

Här ser du exempel på varumärkesstrategier vi gjort

Kungälvsbostäder

Text om vad vi gjort.

SIQ webb

Ny webbsida med fokus på att öka konvertering för utbildningar och nya medlemmar.